torsdag 30. september 2010

Fastekuren - dag 7

Dette føles som en evighet. Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre dette igjen. Jeg skjønner ikke at det skal være nødvendig med så mange dager. Jeg savner mat mer og mer for hver dag. Og det kommer ikke noen nye fordeler. Men i dag har jeg det ok. Stabilt. Men .... blæ....er litt lei, ja.

Et tips til deg hvis du har planer om å prøve: få overtalt de du bor med til å gjøre det samme, eller gjør det på et yoga-senter e.l. Det er ikke spesielt morsomt å faste når resten av familien spiser middag. Ikke moro!!

Har trent yoga i dag også, og det var dagens høydepunkt. Ettersom jeg er så lett i kroppen, føler jeg meg sterkere. Magen er tom, så den sjenerer ikke i noen av øvelsene og jeg er generelt myker i kroppen ettersom det er færre avfallsstoffer der. Jeg synes også jeg blir mindre sulten etter yoga. Det er akkurat som kroppen genererer energi.

Det er jo ikke meningen man skal være sulten på denne kuren, juicen stiller sulten, men det er ikke alltid jeg gidder å reagere på sultfølelsen, for det er så ofte. Jeg er derfor lei av å være sulten så ofte, selv om det er kortvarig.

Ja, helt enkelt er det ikke.

2 kommentarer:

  1. Line jeg synes du er sej. Kunne ikke overleve en dag uden mad og især ikke hvis alle rundt omkring mig spiser

    SvarSlett
  2. Hej M! Som sagt, det kommer an på motivationen. Jeg følte bare at dette var rigtig for mig, og det var det også. Men at være omkring andre som spiser har også været det sværeste.

    SvarSlett